עיצוב קו לסת וסנטר

כאשר אנו מתבגרים רקמות הפנים שלנו נוטות לצנוח כלפי מטה ולטשטש את קו הלסת המהווה את הגבול התחתון הרצוי של הפנים.
מראה קו הלסת המטושטש תורם למראה פנים מבוגר וצניחתו נוטה להחמיר עם השנים.
פיסול קו הלסת והסנטר באמצעות תרופות מילוי וביוסטימולטורים בשילוב מכשור מתקדם מאפשר עיצוב, חידוד והדגשת האזור ללא צורך בניתוח, בהליך פשוט ללא צלקות.

איך מתבצע עיצוב קו הלסת במרפאה?

הרמה ושרטוט של קו הלסת מתבצעים בהתאם לנתוני המטופל, ולרוב מתחילים במילוי עדין של החוסרים בשליש המרכזי של הפנים, בלחיים וברקות. כאשר אזור מרכז הפנים חיוני ומלא בצורה עדינה, מתרוממים החלקים התחתונים של הפנים ואז ניתן לפנות לצייר את קו הלסת מחדש. מתחילים בזווית קו הלסת ומעליה, בהמשך מתקדמים לשרטט את קו הלסת לכל אורכו ולבסוף מעצבים את הסנטר. השילוב בין המכשור המתאים לעבודה סביב קו הלסת עם תרופות המילוי המתקדמות ביותר, מאפשר להגיע לתוצאות מיטביות לפי תיאום בייעוץ המקדים.

FAQ

ככלל, ניתן לראות שינוי כבר בסמוך לביצוע הטיפול. לאחר מספר ימים יורדת הנפיחות לחלוטין ואז ניתן להתרשם מהתוצאה הסופית. הרופא יחליט האם לבצע את הטיפול בפגישה אחת או לחלק אותו למספר פגישות, בדרך כלל 2-3 פגישות, בהפרש של כשבועיים עד חודש בין פגישה לפגישה.
כאשר הטיפול משולב עם מכשור מתקדם או עם ביוסטימולטורים, יש להמתין זמן ארוך יותר לתוצאות שמתקבלות בהדרגה בחודשים שלאחר הטיפול.

הטיפול קצר, בדרך כלל סביב 15-20 דקות.

הכאבים בדרך כלל מינימליים. הטיפול מתבצע ללא הרדמה או בהרדמה מקומית לפי בחירת המטופל.

השיטה המובילה בעולם כיום היא גישת המסע – טיפולים קטנים לאורך השנה לשמירה על מראה פנים רענן וטבעי כדי להימנע מטיפולים מאסיביים ומילוי יתר.

מאחר שמדובר באזור נרחב מאד בפנים, יש להשתמש בתרופות האיכותיות ביותר ובכמות המתאימה כדי להגיע לתוצאה טובה.
הטיפול משלב בין תרופות המיועדות להרמת הפנים לתרופות קשיחות יותר באזור קו הלסת עצמו והסנטר, כגון שילובים בין חומצה היאלורונית ותרופות על בסיס סידן. שילוב של מכשור מתקדם עם טכניקות המילוי המיוחדות מביא לתוצאות מיטביות.

ככלל, כבר בסיום הטיפול תוכלו לחזור לפעילות מלאה. יחד עם זאת, בימים הראשונים תתכן נפיחות מקומית ולפעמים אף שטפי דם בקו הלסת שככלל חולפים לחלוטין. יש לעקוב אחר ההוראות הרפואיות בשחרור בצורה מדוקדקת.

ככלל בין חצי שנה לשנתיים. תלוי בתרופה שהוחלט להזריק לפני הטיפול, בשיטת הטיפול שהותאמה ובעיקר תלוי בנתונים שקשורים לגוף ולאורח חיי המטופל.

ברוב המקרים ובהנחה שהטיפול בטוח לא בוצע ע"י חומרים קבועים כגון ביואלקמיד או סיליקון, יש אפשרות. כאשר בטוחים שהתרופה שהוזרקה בעבר מבוססת על חומצה היאלורונית, ניתן לשקול לחלק את הטיפול לטיפול ראשון להמסת הטיפול הקודם, ובפגישה נוספת לעצב מחדש את מראה קו הלסת הרצוי לפי תכנית מסודרת.

אצל גברים דווקא הזקן עוזר לצורת קו הלסת המשורטט. הזווית החדה בפינת קו הלסת יוצרת מראה גברי יותר, והרחבה לטרלית של קו הלסת והשליש התחתון של הפנים במקרים רבים משפרת את המראה הגברי. בעוד בנשים קו לסת משורטט יוצר מראה צעיר יותר, לא מומלץ ברוב המקרים להרחיב לטרלית את קו הלסת כמו שנהוג בפיסול קו לסת של גברים, אלא רק לעצב ולתחם את הלסת. אצל גברים סנטר רחב יותר ומופרד יותר מעניק מראה פנים גברי יותר, בעוד נשים נהנות מסנטר יותר מורם והומוגני למראה נשי וצעיר יותר.

כאשר האזור נותח כבר בעבר או עבר התערבויות אחרות עמוקות, יש להתייעץ עם הרופא שיחליט האם מדובר במקרה הדורש ניתוח או ניתן לטיפול במרפאה.
במקרה של מחלות עוריות או מערכתיות, יש להגיע לייעוץ המקדים עם כמה שיותר מידע ומסמכים רפואיים לגבי המצב הרפואי הנתון, כדי להגיע להחלטה יחד עם הרופא האם ניתן לטפל אסתטית באזור.

תרופות מסוג חומרי מילוי בהזרקה ללא הרדמה מקומית לא נבדקו מעולם בתקופת ההיריון ולכן אסורים לביצוע. על כן ימליץ הרופא להמתין עד לאחר הלידה. כך גם אין לבצע הזרקה של חומרי מילוי בזמן הנקה. ניתן לבצע את הטיפול בהסכמה עם הרופא רק כאשר ניתן לעשות הפסקה יזומה בהנקה.

אם יש לכן אירוע חשוב מומלץ להיפגש עם הרופא כשלושה חודשים לפני האירוע, כדי להתאים את הטיפול לצרכים שלכם וליהנות מהאפקט המלא של הטיפול במועד החשוב.

יש לקבוע תור לביקורת לאחר שבועיים אלא אם הרופא במרפאה הנחה אחרת.

• יש להימנע מטיפולים קוסמטיים כגון: טיפולי פנים, פילינג,
איפור קבוע ועיסויים ללא אישור מהגורם המטפל.
• יש להימנע מטיפולי שיניים לא דחופים.
• יש להקפיד על שתיית מים.
• יש להימנע משהייה בסאונה ומחימום אזור הטיפול ומשתיית משקאות חמים ביום הטיפול.
• להרגעת בצקת/ שטפי דם מומלץ להשתמש במשחת טראומיל / ארניקה / ביאפין כל 3 שעות במשך 3 ימים לאחר הטיפול.
• יש להקפיד על שימוש יומי במסנני קרינה, מקדמי הגנה ותכשירי לחות בכל עונות השנה.

לשאלות ופרטים נוספים, צרו קשר או השאירו פרטים

דילוג לתוכן